Átkattintok a kategóriákra Átkattintok a kosárra Átkattintok a navigációra

Nem érdekelnek a kedvezmények és akciók, szeretném elrejteni a sávot.

GYIK - Gyakran Ismételt Kérdések

Összegyűjtöttük a kérdéseket amikkel a leggyakrabban fordulnak hozzánk. Ha nem találna választ a kérdésére, forduljon az ügyfélszolágaltunkhoz

 

Mit keres?

 

 Vásárlás, kézbesítés

Milyen cipő- és ruhaméretet válasszak?

Hogy ha nem biztos a méretében, használja a mérettáblázatokat. 

Milyen kézbesítési módok közül választhatok?

  1. Magyar Posta
  2. Személyes átvétel - Packeta Hungary Kft. 
  3. GLS
  4. Személyes átvétel budapesti üzletekben

 

Mennyit kell fizessek a kiszállításért?

 

Kézbesítés módja Szállítási költség 24 990 Ft-ig történő megrendelés esetén Szállítási költség 24 990 Ft feletti megrendelés esetén

GLS futárszolgálat

1450 Ft Ingyenes
Magyar Posta - házhoz szállítás 1450 Ft Ingyenes

Személyes átvétel - Packeta Hungary Kft.

(csak apróbb termékek esetén)

990 Ft Ingyenes

Személyes átvétel - budapesti üzlet

Ingyenes Ingyenes

Az utánvét plusz költsége (személyes átvétel esetén is) 390 Ft.

 

Mikor kapom meg a terméket?

A reggel 8:00-ig beérkező rendeléseket még aznap át tudjuk adni a kézbesítőnek. Általában a kiszállítás 2-3 munkanapot vesz igénybe. A rendelés állapotát a link segítségével lehet követni, amelyet a rendelés összesítőjével együtt küldünk el emailben. A kézbesítés pontos dátumáról a futárszolgálat fog értesítést küldeni.

 

Hogyan lehetséges, hogy más összeget fizetek, mint amennyi a megrendelésemben szerepel?

Nagyobb megrendelések esetén előfordul, hogy a rendelést 2-3 csomagra felosztva küldjük ki. Amennyiben fizetéskor az utánvétet választotta, az összeget ez esetben szintén 2-3 részre osztjuk arányosan (tehát az összeg nincs összefüggésben az egyes dobozokban szereplő termékekkel). Bár az összes csomagot minden egyes esetben egyazon napon adjuk át a futárszolgálatnak, sajnos mégis előfordulhat, hogy azok nem pontosan ugyanazon a napon érkeznek meg.

 

Hogyan érvényesíthetem az akciós kupont?

 Az akciós kupont a kosár megtekintésekor tudja érvényesíteni az oldal alján (www.4camping.hu/kosar). A gomb megnyomása után azonnal levonódik az összeg. Többet az akciós kuponokról 

 

 

 Termék cseréje és visszaküldése

Hogyan küldhetek vissza egy terméket?

A megrendelt termékeket az átvételtől számított 30 napon belül, akár indoklás nélkül is visszaküldheti - használat jelei nélkül. Kérjük töltse ki az alábbi űrlapot és küldje vissza a termék(ek)kel együtt. (Az eredeti csomagolásban, beleértve a címkét is.) 
Az árút a következő módokon küldheti vissza:

    • Személyesen - Fáradjon el az egyik üzletünkbe. A gyorsabb ügyintézés érdekében javasoljuk a visszaküldési űrlap előzetes kitöltését.
    • Packeta Hungary Kft. (Csomagküldő.hu) - feladóhelyén keresztül (Ingyenes) 
      • A csomagon fel kell tüntetni az azonosítónkat: ID: 96704144 - 4camping.hu, valamint a könnyebb azonosítás érdekében kérem, küldje el nekünk emailben a csomag feladásakor kapott átvételi elismervényen lévő számot. Ezt az átvételi elismervényt kérem, őrizze meg a csomag webáruházunkba történő kézbesítéséig.
      • Csomagautomatát ne használjon a visszaküldéshez.
    • Postán - cím: Login Business Park, Packeta Hungary Kft ID: 96704144 - 4camping.hu, 1044 Budapest, Ezred utca 2. B2/11
      A csomagot adja fel a postán a fenti címre. Futárral ne küldje el erre a címre! A feladásról szóló postai igazolás másolatát kérjük küldje el emailben a rendelesek@4camping.hu címre, a visszaküldés okának rövid indoklásával és a bankszámlaszámmal amire szeretné, hogy visszautaljuk a termék árát. A csomag feladásának díja a Magyar Posta díjszabása alapján kerül megállapításra. 

A csomag megérkezéséről emailben értesíteni fogjuk, a pénzt legkésőbb a csomag átvételétől számított 14 napon belül visszautaljuk. (A csomagnak a magyarországi postacímről a prágai raktárunkba kell megérkeznie, ennek várható átfutási ideje 10 munkanap.)

A terméket csomagolja be papírba vagy dobozba vagy borítékba vagy csomagoló fóliába. NE ÍRJON RÁ SEMMIT AZ EREDETI CSOMAGOLÁSRA ÉS NE RAGASSZON RÁ SEMMIT! A termék, illetve annak eredeti csomagolása nem lehet sérült - ellenkező esetben ennek az ellenértéke levonásra kerül a visszatérítendő összegből. 

Mekkora csomagot küldhetek vissza a Packeta feladóhelyein keresztül?

      • Maximális súly: 5 kg
      • Maximális méret (oldalhossz): 70 cm
      • Maximális méret (az összes oldal együttvéve): 120 cm (pl.: 50×40×30 cm)
      • Minimális méret: 10 × 7 × 1 cm

Mi a teendő, ha más terméket kaptam, mint amit megrendeltem?

Csomagja más terméket tartalmazott, mint ami a megrendelésében szerepelt? Hiányzott valami vagy volt valami extra a csomagban? Írjon nekünk, mi kivizsgáljuk és megoldjuk a helyzetet. 

Mit tegyek ha a termék sérülten érkezett meg?

Az átvett csomag sérült árut tartalmazott? Értesítsen minket, és együtt megoldjuk a problémát.

Nem illik rám a méret, hogyan cserélhetem ki?

Logisztikai okokból, sajnos nincs mód a méret cseréjére, de amennyiben rossz a méret, a terméket az átvételtől számított 30 napon belül, indoklás nélkül visszaküldheti és rendelhet egy újat a megfelelő mérettel.

Ha visszaküldöm a terméket, mikor kapom vissza az árát?

Az összeget, miután visszaérkezett hozzánk a termék, 14 napon belül visszautaljuk.

 

 Üzletek, felpróbálási lehetőség

Van „x” vagy „y” termék raktáron?

A termékválaszték széles skálája miatt a legtöbb termék csak a központi raktárból érhető el. Először meg kell rendelnie az árut a weboldalon keresztül. Egyszerre több terméket is rendelhet, hogy azokat össze tudja hasonlítani és fel tudja próbálni, majd a helyszínen dönthet a vásárlásról.

Mikor érkezik meg a megrendelt áru a boltba?

Az áruk általában 2 munkanapon belül megérkeznek az üzletbe. Erről SMS-ben és e-mailben értesítjük Önt, hogy az áru készen áll az átvételre.

Megrendelhetek több méretet és felpróbálhatom a termékeket a boltban?

Igen. Minden üzletben van próbafülke. Az árut elég akkor kifizetni, ha azt felpróbálta és továbbra is szándékában áll azt megvenni.

Mi történik, ha nem tetszik a boltba rendelt áru?

Az üzletekbe rendelt árut csak a felpróbálás után kell kifizetie. Ha később gondolja meg magát, a nem használt árut eredeti csomagolásban és címkével ellátva 30 napon belül visszaküldheti.

Mennyi ideig fog várni rám a rendelés az üzletben?

A megrendelés átvételére 5 munkanap áll rendelkezésére. Ha nem tudja átvenni az árut, kérjük, hívja fel az üzletet, és egyeztessen egy későbbi átvételi időpontot.

Parkolhatok az üzletnél?

A parkolási lehetőségeket az üzletek oldalán található térképre kattintva tekintheti meg. 

Fizethetek kártyával?

Igen, minden üzletünkben fizethet kártyával.

 

 Reklamáció

Hogyan reklamálhatok egy termékkel kapcsolatban?

Az igénylés felgyorsítása érdekében mindenképpen töltse ki a reklamációs űrlapot, melynek során egy reklamációs számot generál a rendszer. 

A reklamáció elrendezéséhez a reklamált árut az összes alkatrészével, a számla másolatával, és a reklamációs űrlappal (vagy annak számával) együtt a következő módokon küldheti vissza: 

      • Személyesen a budapesti üzleteink valamelyikében (Teréz krt., Fehérvári út)
      • A Packeta visszaküldő pontjain keresztül (Csomagküldő) - Ingyenes
        A csomagon fel kell tüntetni az azonosítónkat: ID: 96704144 - 4camping.hu. 
        A könnyebb azonosítás érdekében kérem, küldje el nekünk emailben a csomag feladásakor kapott átvételi elismervényen lévő számot. Ezt az átvételi elismervényt őrizze meg a csomag webáruházunkba történő kézbesítéséig.
      • Postán a következő címre: Login Business Park ID: 96704144 - 4camping.hu, 1044 Budapest, Ezred utca 2. B2/11. A postaköltség ez esetben Önt terheli. 

Hogyan zajlik le egy reklamáció?

Amikor beérkezik hozzánk egy panasz, készítünk egy panasz naplót ahová pontosan felvezetünk minden információt (mikor érkezett be hozzánk a panasz, az áru pontos megnevezése, valamint, hogy milyen megoldást szeretne tőlünk kérni). Ezután a termékkel kapcsolatos reklamációt a gyártóval közösen felülvizsgáljuk. Erre a törvény maximum 30 napot biztosít számunkra, de igyekszünk minél hamarabb döntést hozni. A panasz előrehaladásáról folyamatosan tájékoztatást kap tőlünk.

Az egész sátrat kell, vagy elég csak a törött sátorrudat visszaküldenem?

Elvileg elég a sátorrúd, de abban az esetben, ha a reklamációnak helyet adunk, utána kell küldeni az egész sátrat. Ezért azt ajánljuk, hogy panasztételkor mindig az egész terméket (beleértve minden alkatrészt is) küldjenek vissza.

Hol kaphatok tájékoztatást a reklamációmmal kapcsolatban?

Írjon az reklamacio@4camping.hu email címre.

 

  Akciós kuponok

Hol tudom érvényesíteni az akciós kuponom?

Az akciós kupont a kosár megtekintésekor tudja érvényesíteni az oldal alján (www.4camping.hu/kosar). A gomb megnyomása után az összeg azonnal levonásra kerül.

Hogyan juthatok akciós kuponhoz?

A jelenleg érvényes kedvezménykódok áttekintéséhez látogasson el az Extra kedvezmények oldalra.

Használhatok egyszerre több kupont is?

Sajnos nem. Minden rendelésnél csak egy kupon használható fel.

Nem működik a kuponom. Mit tegyek?

Ellenőrizze, hogy biztosan jól írta-e be a kupont, illetve, hogy nem járt-e le. Ha minden rendben van és továbbra sem működik a kupon, kérjük írjon nekünk az rendelesek@4camping.hu email címre.

Kaptam 1400 Ft kedvezményt és rögtön el is tűnt, mit tegyek?

Iratkozzon fel a hírlevelünkre, amennyiben új felhasználó, automatikusan kap emailben egy 1400 Ft-os akciós kupont. A kupont csak 14 000 Ft feletti rendelés esetén tudja érvényesíteni. 

Mikor kapom meg az akciós kuponom?

A megadott email címre a kupon automatikusan kiküldésre kerül. 5 percen belül meg kell, hogy érkezzen. Amennyiben nem látja az emailt, keressen rá a kéretlen üzenetek között.

Feliratkoztam a hírlevélre, de nem kaptam akciós kupont az első vásárlásnál. Mit tegyek?

Lehet, hogy véletlenül téves címet adott meg. Próbáljon újra feliratkozni a hírlevelünkre itt. Ezt az akciós kupont csak az új felhasználóink kapják meg, akik még nem vásároltak nálunk.