GYIK - Gyakran Ismételt Kérdések
Összegyűjtöttük a kérdéseket amikkel a leggyakrabban fordulnak hozzánk. Ha nem találna választ a kérdésére, forduljon az ügyfélszolgálatunkhoz.
Mit keres?
-
Vásárlás, kézbesítés
-
Termékek cseréje, visszaküldése
-
Felpróbálás üzletben
-
Reklamáció
-
Kedvezménykódok és ajándékutalványok
Vásárlás, kézbesítés
Milyen kézbesítési módok közül választhatok?
- Házhoz szállítás futárral - Magyar Posta, GLS
- Személyes átvétel - a 4camping üzleteiben
- Személyes átvétel átvevőhelyeken - Packeta, GLS
Mennyit kell fizessek a kiszállításért?
| Kézbesítés módja | 24 990 Ft-ig | 24 990 Ft feletti |
|
GLS - házhoz szállítás |
1450 Ft | Ingyenes |
| Magyar Posta - házhoz szállítás | 1950 Ft | Ingyenes |
|
Packeta - személyes átvétel |
990 Ft | Ingyenes |
|
GLS ParcelShop - személyes átvétel |
1450 Ft | Ingyenes |
|
4camping üzletei - személyes átvétel |
Ingyenes | Ingyenes |
Az utánvét plusz költsége (személyes átvétel esetén is) 390 Ft.
Mikor kapom meg a terméket?
A reggel 8:00-ig beérkező rendeléseket még aznap át tudjuk adni a futárszolgálatnak. Általában a kiszállítás 2-3 munkanapot vesz igénybe. A rendelés állapotát a link segítségével lehet követni, amelyet a rendelés összesítőjével együtt küldünk el emailben. A kézbesítés pontos dátumáról a futárszolgálat fog értesítést küldeni.
Mikor érkezik meg a megrendelt áru a boltba?
A termékek általában 2 munkanapon belül megérkeznek az üzletbe. SMS-ben és e-mailben értesítést küldünk, amikor a rendelése készen áll az átvételre.
Hogyan fizethetem ki a rendelésemet?
Fizethet bankkártyával, banki átutalással, Klarnával, illetve készpénzzel (utánvéttel vagy átvételkor az üzletben).
Cafeteria-kártyákat sajnos nem tudunk elfogaduni.
Hogyan működik a Klarna fizetés?
A Klarnával 3 kamatmentes részletre bonthatja a fizetést. Az első részletet a vásárláskor fizeti ki, a további kettő pedig automatikusan levonásra kerül 30, illetve 60 nap múlva.
A Klarna egy független fizetési szolgáltató, így a fizetés jóváhagyását vagy elutasítását nem tudjuk befolyásolni. Probléma esetén kérjük, vegye fel a kapcsolatot a Klarna ügyfélszolgálatával.
A szolgáltatás teljes felhasználási feltételeit itt találja.
Hogyan érvényesíthetem az akciós kupont?
Az akciós kupont a kosár megtekintésekor tudja érvényesíteni az oldal alján (www.4camping.hu/kosar). A gomb megnyomása után azonnal levonódik az összeg. Többet az akciós kuponokról
Termék cseréje és visszaküldése
Hogyan küldhetek vissza egy terméket?
A nem használt terméket a rendelés átvételétől számított 30 napon belül visszaküldheti. Kérjük töltse ki az alábbi űrlapot és küldje vissza a termék(ek)kel együtt. (Az eredeti csomagolásban, beleértve a címkét is.)
Az árut a következő módokon küldheti vissza:
- Személyesen - a 4camping üzleteiben (Ingyenes)
- GLS Parcelshop - feladóhelyein keresztül. A visszaküldési űrlap kitöltése során lehet kiválasztani. (Ingyenes)
- Packeta - feladóhelyein keresztül (Ingyenes)
- DHL - feladóhelyein keresztül, a visszaküldési űrlap kitöltésekor választható lehetőség. (4490 Ft)
- Futárszolgálat – a futár házhoz megy a csomagért; a visszaküldési űrlap kitöltésekor választható lehetőség. (4490 Ft)
A terméket csomagolja be papírba, dobozba, borítékba vagy csomagoló fóliába. Ne írjon és ne ragasszon semmit az eredeti csomagolásra. A termék, illetve annak eredeti csomagolása nem lehet sérült - ellenkező esetben ennek az ellenértéke levonásra kerül a visszatérítendő összegből.
Hogyan küldhetem vissza a terméket a GLS ParcelShopon keresztül?
A terméket ingyenesen visszaküldheti a GLS átvevőhelyeken keresztül. A visszaküldési űrlap kitöltésekor válassza a GLS ParcelShop lehetőséget. Az űrlap elküldése után automatikusan generálódik egy címke, amelyet ragasszon a csomagra, majd adja le azt a kiválasztott átvevőhelyen.
Hogyan küldhetem vissza a terméket a Packeta feladóhelyein keresztül?
A terméket ingyenesen visszaküldheti a Packeta feladóhelyein keresztül. A csomagon fel kell tüntetni az azonosítónkat: ID: 96704144 - 4camping.hu. Az átvételi elismervényt kérem, őrizze meg a csomag webáruházunkba történő kézbesítéséig. Csomagautomatát ne használjon a visszaküldéshez.
Figyelem! A 4camping kód (ID: 96704144) megadása kötelező. Ennek hiányában a csomag elveszhet, és nem tudjuk visszatéríteni a termék árát.
Mekkora csomagot küldhetek vissza a Packeta és a GLS feladóhelyein keresztül?
- Packeta: max. 15 kg, leghosszabb oldal: 120 cm, 3 oldal összesen: 150 cm
- GLS: max. 10 kg, leghosszabb oldal: 100 cm, 3 oldal összesen: 300 cm
Mi a teendő, ha a visszaküldeni kívánt csomag mérete meghaladja a Packeta vagy GLS feladóhelyek korlátait?
Amennyiben a csomag méretei nem teszik lehetővé a visszaküldést a Packeta vagy a GLS feladóhelyein keresztül (túllépi a súlyt vagy a maximum méreteket), akkor kérjük, küldje vissza a csomagot postai úton a következő címünkre:
-
4camping – Terez körút
Terez körút 52.
1066 Budapest
(Magyarország)
A visszaküldési űrlap kitöltése ebben az esetben is kötelező. Kérjük, csomagolja be a terméket megfelelő módon, az eredeti csomagolás sértetlen legyen, és ne írjon rá, illetve ne ragasszon semmit az eredeti dobozra.
Mi a teendő, ha más terméket kaptam, mint amit megrendeltem?
A csomag más terméket tartalmazott, mint ami a rendelésében szerepelt? Hiányzott valami, vagy esetleg plusz terméket is talált benne? Írjon nekünk, mi kivizsgáljuk az esetet és gondoskodunk a megoldásról.
Mit tegyek ha a termék sérülten érkezett meg?
Az átvett csomag sérült árut tartalmazott? Értesítsen minket, és együtt megoldjuk a problémát.
Nem jó a méret, hogyan cserélhetem ki?
A terméket csak személyesen, a 4camping üzletekben tudja kicserélni. A csere előtt kérjük, adjon le egy új rendelést a kívánt méretre a webáruházban, és válassza ki az adott üzletet átvételi helyként.
Amint SMS-ben értesítést kap, fáradjon be az üzletbe, ahol kollégáink segítenek a cserében. A terméket ne fizesse ki újra.
Ha nincs lehetősége személyesen felkeresni az üzletet, küldje vissza a terméket és mi visszautaljuk az árát.
Ha visszaküldöm a terméket, mikor kapom vissza az árát?
A vételárat a visszaküldési űrlapon megadott bankszámlaszámra utaljuk vissza, legkésőbb 14 napon belül, miután a termék megérkezett a 4camping raktárába.
Üzletek, felpróbálási lehetőség
Van „x” vagy „y” termék raktáron?
A termékválaszték széles skálája miatt a legtöbb termék csak a központi raktárból érhető el. Először meg kell rendelnie az árut a weboldalon keresztül. Egyszerre több terméket is rendelhet, hogy azokat össze tudja hasonlítani és fel tudja próbálni, majd a helyszínen dönthet a vásárlásról.
Mikor érkezik meg a megrendelt áru a boltba?
Az áruk általában 2 munkanapon belül megérkeznek az üzletbe. Erről SMS-ben és e-mailben értesítjük Önt, hogy az áru készen áll az átvételre.
Megrendelhetek több méretet és felpróbálhatom a termékeket a boltban?
Igen. Minden üzletben van próbafülke. Az árut elég akkor kifizetni, ha azt felpróbálta és továbbra is szándékában áll megvenni.
Mi történik, ha nem tetszik a boltba rendelt áru?
Az üzletekbe rendelt árut csak a felpróbálás után kell kifizetnie. Ha később gondolja meg magát, a nem használt árut eredeti csomagolásban és címkével ellátva 30 napon belül visszaküldheti.
Mennyi ideig fog várni rám a rendelés az üzletben?
A megrendelés átvételére 3 munkanap áll rendelkezésére. Ha nem tudja átvenni az árut, kérjük, keresse fel ügyfélszolgálatunkat, és egyeztessen egy későbbi átvételi időpontot.
Parkolhatok az üzletnél?
A parkolási lehetőségeket az üzletek oldalán található térképre kattintva tekintheti meg.
Fizethetek kártyával?
Igen, minden üzletünkben fizethet kártyával.
Reklamáció
Hogyan reklamálhatok egy termékkel kapcsolatban?
Az igénylés felgyorsítása érdekében mindenképpen töltse ki a reklamációs űrlapot, melynek során egy reklamációs számot generál a rendszer.
A reklamáció elrendezéséhez a reklamált árut az összes alkatrészével és a reklamációs űrlappal (vagy annak számával) együtt a következő módokon küldheti vissza:
- Személyesen - a 4camping üzleteiben (Ingyenes)
- GLS Parcelshop - feladóhelyein keresztül a visszaküldési űrlap kitöltése során lehet kiválasztani. (Ingyenes)
- Packeta - feladóhelyein keresztül (Ingyenes)
- DHL - feladóhelyein keresztül, a visszaküldési űrlap kitöltésekor választható lehetőség. (4490 Ft)
- Futárszolgálat – a futár házhoz megy a csomagért; a visszaküldési űrlap kitöltésekor választható lehetőség. (4490 Ft)
Hogyan zajlik le egy reklamáció?
Amikor beérkezik hozzánk egy panasz, készítünk egy panasz naplót ahová pontosan felvezetünk minden információt (mikor érkezett be hozzánk a panasz, az áru pontos megnevezése, valamint, hogy milyen megoldást szeretne tőlünk kérni). Ezután a termékkel kapcsolatos reklamációt a gyártóval közösen felülvizsgáljuk. Erre a törvény maximum 30 napot biztosít számunkra, de igyekszünk minél hamarabb döntést hozni. A panasz előrehaladásáról folyamatosan tájékoztatást kap tőlünk.
Az egész sátrat kell, vagy elég csak a törött sátorrudat visszaküldenem?
Elvileg elég a sátorrúd, de abban az esetben, ha a reklamációnak helyet adunk, utána kell küldeni az egész sátrat. Ezért azt ajánljuk, hogy panasztételkor mindig az egész terméket (beleértve minden alkatrészt is) küldjenek vissza.
Hol kaphatok tájékoztatást a reklamációmmal kapcsolatban?
Írjon a reklamacio@4camping.hu email címre.
Kedvezménykódok és ajándékutalványok
Hol tudom érvényesíteni az akciós kuponom?
Az akciós kupont a kosár megtekintésekor tudja érvényesíteni az oldal alján (www.4camping.hu/kosar). A gomb megnyomása után az összeg azonnal levonásra kerül.
Hogyan juthatok akciós kódhoz?
A jelenleg érvényes kedvezménykódok áttekintéséhez látogasson el az Extra kedvezmények oldalra.
Használhatok egyszerre több kedvezményes kódot is?
Sajnos nem. Minden rendelésnél csak egy kedvezményes kód használható fel.
Használhatok egyszerre több ajándékutalványt?
Igen, egyszerűen írja be a kódokat egyenként a kedvezménykód mezőbe.
Használhatok kedvezményes kódot ajándékutalvány vásárlásához?
Sajnos nem, a kedvezménykódok nem alkalmazhatók fizetőeszközként az ajándékutalványok vásárlására pénz helyett.
Lehetséges az ajándékutalvány és kedvezménykód kombinálása?
Igen, a megrendelésében szereplő ajándékutalványok mellett felhasználhat még egy akciós kupont is. A kódokat egyenként kell megadni a kedvezménykód mezőben.
Nem működik a kuponom. Mit tegyek?
Ellenőrizze, hogy biztosan jól írta-e be a kupont, illetve, hogy nem járt-e le. Ha minden rendben van és továbbra sem működik a kupon, kérjük írjon nekünk a rendelesek@4camping.hu email címre.
Mikor kapom meg a kedvezményes kupont az első vásárlásomhoz?
A megadott email címre a kupon automatikusan kiküldésre kerül. 5 percen belül meg kell, hogy érkezzen. Amennyiben nem látja az emailt, keressen rá a kéretlen üzenetek között.
