Átkattintok a kategóriákra Átkattintok a kosárra Átkattintok a navigációra
ForCamping s.r.o. kempingfelszerelés Menü

GYIK - Gyakran Ismételt Kérdések

Összegyűjtöttük a kérdéseket amikkel a leggyakrabban fordulnak hozzánk. Ha nem találna választ a kérdésére, forduljon az ügyfélszolágaltunkhoz

Mit keres?

 

 Vásárlás, kézbesítés

Milyen cipő- és ruhaméretet válasszak?

Hogy ha nem biztos a méretében, használja a mérettáblázatokat. 

Milyen kézbesítési módok közül választhatok?

  1. DPD futárszolgálat
  2. Magyar Posta

Mennyit kell fizessek a kiszállításért?

Kézbesítés módja Szállítási költség 19 990 Ft-ig történő megrendelés esetén. Szállítási költség 19 990 Ft feletti megrendelés esetén

DPD futárszolgálat

990 Ft Ingyenes
Magyar Posta - házhoz szállítás 990 Ft Ingyenes

Az utánvét plusz költsége 390 Ft. 

 

Mikor kapom meg a terméket?

A reggel 8:00-ig beérkező rendeléseket még aznap át tudjuk adni a kézbesítőnek. Általában a kiszállítás 2-3 munkanapot vesz igénybe. A rendelés állapotát a link segítségével lehet követni, amelyet a rendelés összesítőjével együtt küldünk el emailben. A kézbesítés pontos dátumáról a futárszolgálat fog értesítést küldeni.

 

Hogyan érvényesíthetem az akciós kupont?

 Az akciós kupont a kosár megtekintésekor tudja érvényesíteni az oldal alján (www.4camping.hu/kosar). A gomb megnyomása után azonnal levonódik az összeg. Többet az akciós kuponokról 

 

 

 

 

 Termék cseréje és visszaküldése

Hogyan küldhetek vissza egy terméket?

A megrendelt termékeket az átvételtől számított 14 napon belül, akár indoklás nélkül is visszaküldheti. (Amennyiben lehetséges az eredeti csomagolásban, beleértve a címkét is.)  Visszaküldési cím:

  • Posta -  FROGMAN s.r.o. - 4728 Széchenyi utca 46, 4110 Biharkeresztes
  • A csomagot ajánlottként adják fel a postán. A csomaghoz csatoljanak kísérő levelet, melyben kérjük jelezzék a termék visszaküldésének okát.
  • A pénzt legkésőbb a csomag átvételétől számított 14 napon belül visszautaljuk. (A csomagnak a magyarországi postacímről a prágai raktárunkba kell megérkeznie, ennek várható átfutási ideje egy hét.)

A terméket csomagolja be dobozba, borítékba vagy csomagoló fóliába. A termék eredeti csomagolása nem lehet sérült, ellenkező esetben az ellenértéke levonódik a visszatérített összegből.

Mi a teendő, ha más terméket kaptam, mint amit megrendeltem?

Ha más terméket kapott, mint amit megrendelt, kérjük lépjen kapcsolatba az ügyfélszolgálatunkkal, hogy minél hamarabb kijavíthassuk a hibát.

Mit tegyek ha a termék sérülten érkezett meg?

Ha a termék sérülten érkezett meg, kérjük lépjen kapcsolatba az ügyfélszolgálatunkkal, hogy minél hamarabb megoldhassuk a problémát.

Nem illik rám a méret, hogyan cserélhetem ki?

Logisztikai okokból, sajnos nincs mód a méret cseréjére, de amennyiben rossz a méret, a terméket az átvételtől számított 14 napon belül, indoklás nélkül visszaküldheti és rendelhet egy újat a megfelelő mérettel.

Ha visszaküldöm a terméket, mikor kapom vissza az árát?

Az összeget miután visszaérkezett hozzánk a termék, 14 napon belül visszautaljuk.

 

 Reklamáció

Hogyan reklamálhatok egy termékkel kapcsolatban?

  • Postán -  Küldje vissza az alábbi címre a reklamált terméket, csatolja hozzá a számla másolatát és röviden írja le a reklamáció tárgyát: FROGMAN s.r.o. - 4728, Széchenyi utca 46. 4110  Biharkeresztes

Hogyan zajlik le egy reklamáció?

Amikor beérkezik hozzánk egy panasz, készítünk egy panasz naplót ahová pontosan felvezetünk minden információt (mikor érkezett be hozzánk a panasz, az áru pontos megnevezése, valamint, hogy milyen megoldást szeretne tőlünk kérni). Ezután a termékkel kapcsolatos reklamációt a gyártóval közösen felülvizsgáljuk. Erre a törvény maximum 30 napot biztosít számunkra, de igyekszünk minél hamarabb döntést hozni. A panasz előrehaladásáról folyamatosan tájékoztatást kap tőlünk.

Az egész sátrat kell, vagy elég csak a törött sátorrudat visszaküldenem?

Elvileg elég a sátorrúd, de abban az esetben, ha a reklamációnak helyet adunk, utána kell küldeni az egész sátrat. Ezért azt ajánljuk, hogy panasztételkor mindig az egész terméket (beleértve minden alkatrészt is) küldjenek vissza.

Hol kaphatok tájékoztatást a reklamációmmal kapcsolatban?

Írjon az reklamacio@4camping.hu email címre.

 

  Akciós kuponok

Hol tudom érvényesíteni az akciós kuponom?

Az akciós kupont a kosár megtekintésekor tudja érvényesíteni az oldal alján (www.4camping.hu/kosar). A gomb megnyomása után azonnal levonódik az összeg.

Hogyan juthatok akciós kuponhoz?

Az akciós kuponokat emailben küldjük ki.  
Az éppen aktuális akciós kuponokról az Extra kedvezmények oldalon tájékozódhat.

Használhatok egyszerre több kupont is?

Sajnos nem. Minden rendelésnél csak egy kupon használható fel.

Nem működik a kuponom. Mit tegyek?

Ellenőrizze, hogy biztosan jól írta-e be a kupont, illetve, hogy nem járt-e le. Ha minden rendben van és továbbra sem működik a kupon, kérjük írjon nekünk az rendelesek@4camping.hu email címre.

Kaptam 1258 Ft kedvezményt és rögtön el is tűnt, mit tegyek?

Iratkozzon fel a hírlevelünkre, amennyiben új felhasználó, automatikusan kap emailben egy 1258 Ft-os akciós kupont. A kupont csak 12 579 Ft feletti rendelés esetén tudja érvényesíteni. 

Mikor kapom meg az akciós kuponom?

A megadott email címre a kupon automatikusan kiküldődik. 5 percen belül meg kell, hogy érkezzen. Amennyiben nem látja az emailt, keressen rá a kéretlen üzenetek között.

Feliratkoztam a hírlevélre, de nem kaptam akciós kupont az első vásárlásnál. Mit tegyek?

Lehet, hogy véletlenül téves címet adott meg. Próbáljon újra feliratkozni a hírlevelünkre itt. Ezt az akciós kupont csak az új felhasználóink kapják meg, akik még nem vásároltak nálunk.