Átkattintok a kategóriákra Átkattintok a kosárra Átkattintok a navigációra

🐺 WARG - Szerezz extra 10% kedvezményt a Warg termékekre a WARG10 kóddal Megnézem

GYIK - Gyakran Ismételt Kérdések

Összegyűjtöttük a kérdéseket amikkel a leggyakrabban fordulnak hozzánk. Ha nem találna választ a kérdésére, forduljon az ügyfélszolágaltunkhoz

 

Mit keres?

 

 Vásárlás, kézbesítés

Milyen cipő- és ruhaméretet válasszak?

Hogy ha nem biztos a méretében, használja a mérettáblázatokat. 

Milyen kézbesítési módok közül választhatok?

  1. DPD futárszolgálat
  2. Magyar Posta
  3. Személyes átvétel - Packeta Hungary Kft. 
  4. GLS
  5. Személyes átvétel - budapesti üzlet

 

Mennyit kell fizessek a kiszállításért?

 

Kézbesítés módja Szállítási költség 19 990 Ft-ig történő megrendelés esetén Szállítási költség 19 990 Ft feletti megrendelés esetén

GLS futárszolgálat

1150 Ft Ingyenes
Magyar Posta - házhoz szállítás 1150 Ft Ingyenes
 DPD futárszolgálat 1150 Ft Ingyenes

Személyes átvétel - Packeta Hungary Kft.

(csak apróbb termékek esetén)

950 Ft Ingyenes

Személyes átvétel - budapesti üzlet

Ingyenes Ingyenes

Az utánvét plusz költsége 390 Ft. 

 

Mikor kapom meg a terméket?

A reggel 8:00-ig beérkező rendeléseket még aznap át tudjuk adni a kézbesítőnek. Általában a kiszállítás 2-3 munkanapot vesz igénybe. A rendelés állapotát a link segítségével lehet követni, amelyet a rendelés összesítőjével együtt küldünk el emailben. A kézbesítés pontos dátumáról a futárszolgálat fog értesítést küldeni.

 

Hogyan lehetséges, hogy más összeget fizetek, mint amennyi a megrendelésemben szerepel?

Nagyobb megrendelések esetén előfordul, hogy a rendelést felosztva 2-3 csomagra küldjük ki. Amennyiben fizetéskor az utánvétet választotta, az összeget ez esetben szintén 2-3 felé osztjuk arányosan (tehát az összeg nincs összefüggésben az egyes dobozokban szereplő termékekkel). Bár az összes csomagot minden egyes esetben egyazon napon adjuk át a futárszolgálatnak, sajnos mégis előfordulhat, hogy azok nem pontosan ugyan azon a napon érkeznek meg.

 

Hogyan érvényesíthetem az akciós kupont?

 Az akciós kupont a kosár megtekintésekor tudja érvényesíteni az oldal alján (www.4camping.hu/kosar). A gomb megnyomása után azonnal levonódik az összeg. Többet az akciós kuponokról 

 

 

 Termék cseréje és visszaküldése

Hogyan küldhetek vissza egy terméket?

A megrendelt termékeket az átvételtől számított 30 napon belül, akár indoklás nélkül is visszaküldheti - használat jelei nélkül. Kérjük töltse ki az alábbi űrlapot és küldje vissza a termék(ekkel) együtt. (Amennyiben lehetséges az eredeti csomagolásban, beleértve a címkét is.)  Visszaküldési cím:

  • Posta - Login Business Park, Packeta Hungary Kft ID: 96704144 - 4camping.hu, 1044 Budapest, Ezred utca 2. B2/11
    • A csomagot adja fel a postán. Futárral ne küldje erre a címre! A feladásról szóló postai igazolás másolatát kérjük küldje el emailben a rendelesek@4camping.hu címre, a visszaküldés okának rövid indoklásával és a bankszámlaszámmal amire szeretné, hogy visszautaljuk a termék árát. A csomag feladásának díja a Magyar Posta díjszabása alapján kerül megállapításra. 
  • Packeta Hungary Kft. (Csomagküldő.hu) - feladóhelyén keresztül (Ingyenes)
    • A csomagra csak rá kell ragasztani egy papírra az azonosítónkat: ID: 96704144 - 4camping.hu, valamint a könnyebb azonosítás érdekében kérem, küldje el nekünk emailben a csomag feladásakor kapott átvételi elismervényen lévő számot. Ezt az átvételi elismervényt kérem, őrizze meg a csomag webáruházunkba történő kézbesítéséig.
  • Személyesen - Fáradjon el az üzletünkbe, a gyorsabb ügyintézés érdekében javasoljuk a visszaküldési űrlap előzetes kitöltését
  • A csomag átvételéről emailben értesíteni fogjuk, a pénzt legkésőbb a csomag átvételétől számított 14 napon belül visszautaljuk. (A csomagnak a magyarországi postacímről a prágai raktárunkba kell megérkeznie, ennek várható átfutási ideje 10 munkanap.)

A terméket csomagolja be dobozba, borítékba vagy csomagoló fóliába. NE ÍRJON RÁ SEMMIT AZ EREDETI CSOMAGOLÁSRA ÉS NE RAGASSZA AZT ÖSSZE! A termék illetve annak eredeti csomagolása nem lehet sérült, ellenkező esetben az ellenértéke levonásra kerül a visszatérítendő összegből. 

Mekkora csomagot küldhetek vissza a Csomagküldö.hu feladóhelyein keresztül?

  • Maximális súly: 5 kg
  • Maximális méret (oldalhossz): 70 cm
  • Maximális méret (az összes oldal együttvéve): 120 cm (pl.: 50×40×30 cm)
  • Minimális méret: 10 × 7 × 1 cm

Mi a teendő, ha más terméket kaptam, mint amit megrendeltem?

Csomagja más terméket tartalmazott, mint ami a megrendelésében szerepelt? Hiányzott valami vagy volt valami extra a csomagban? Írjon nekünk, mi kivizsgáljuk és megoldjuk a helyzetet. 

Mit tegyek ha a termék sérülten érkezett meg?

Az átvett csomag sérült árut tartalmazott? Értesítsen minket, és együtt megoldjuk a problémát.

Nem illik rám a méret, hogyan cserélhetem ki?

Logisztikai okokból, sajnos nincs mód a méret cseréjére, de amennyiben rossz a méret, a terméket az átvételtől számított 30 napon belül, indoklás nélkül visszaküldheti és rendelhet egy újat a megfelelő mérettel.

Ha visszaküldöm a terméket, mikor kapom vissza az árát?

Az összeget, miután visszaérkezett hozzánk a termék, 14 napon belül visszautaljuk.

 

 Üzletek, felpróbálási lehetőség

Van „x” vagy „y” termék raktáron?

A termékválaszték széles skálája miatt a legtöbb termék csak a központi raktárból érhető el. Először meg kell rendelnie az árut a weboldalon keresztül. Egyszerre több terméket is rendelhet, hogy azokat össze tudja hasonlítani és fel tudja próbálni, majd a helyszínen dönthet a vásárlásról.

Mikor érkezik meg a megrendelt áru a boltba?

Az áruk általában minden üzletbe 2 munkanapon belül megérkeznek. Erről SMS-ben és e-mailben értesítjük Önt, hogy az áru készen áll az átvételre.

Megrendelhetek több méretet és felpróbálhatom a termékeket a boltban?

Igen. Minden üzletben van próbafülke. Az árut elég akkor kifizetni, ha azt felpróbálta és továbbra is szándékában áll azt megvenni.

Mi történik, ha nem tetszik a boltba rendelt áru?

Az üzletbe megrendelt árut csak a felpróbálás után fizeti ki. Ha később gondolja meg magát, a nem használt árut eredeti csomagolásban és címkével ellátva 30 napon belül visszaküldheti.

Mennyi ideig fog várni rám a rendelés az üzletben?

A megrendelés átvételére 5 munkanap áll rendelkezésére. Ha nem tudja átvenni az árut, kérjük, hívja fel üzletünket, és egyeztessen egy későbbi átvételi időpontot.

Parkolhatok az üzletnél?

A parkolási lehetőségeket az üzlet oldalán található térképre kattintva tekintheti meg. 

Fizethetek kártyával?

Igen, minden üzletünkben fizethet kártyával.

 

 Reklamáció

Hogyan reklamálhatok egy termékkel kapcsolatban?

  • Postán - Küldje vissza az alábbi címre a reklamált terméket, csatolja hozzá a számla másolatát és röviden írja le a reklamáció tárgyát: Login Business Park ID: 96704144 - 4camping.hu, 1044 Budapest, Ezred utca 2. B2/11<. reklamációs űrlapot.

Hogyan zajlik le egy reklamáció?

Amikor beérkezik hozzánk egy panasz, készítünk egy panasz naplót ahová pontosan felvezetünk minden információt (mikor érkezett be hozzánk a panasz, az áru pontos megnevezése, valamint, hogy milyen megoldást szeretne tőlünk kérni). Ezután a termékkel kapcsolatos reklamációt a gyártóval közösen felülvizsgáljuk. Erre a törvény maximum 30 napot biztosít számunkra, de igyekszünk minél hamarabb döntést hozni. A panasz előrehaladásáról folyamatosan tájékoztatást kap tőlünk.

Az egész sátrat kell, vagy elég csak a törött sátorrudat visszaküldenem?

Elvileg elég a sátorrúd, de abban az esetben, ha a reklamációnak helyet adunk, utána kell küldeni az egész sátrat. Ezért azt ajánljuk, hogy panasztételkor mindig az egész terméket (beleértve minden alkatrészt is) küldjenek vissza.

Hol kaphatok tájékoztatást a reklamációmmal kapcsolatban?

Írjon az reklamacio@4camping.hu email címre.

 

  Akciós kuponok

Hol tudom érvényesíteni az akciós kuponom?

Az akciós kupont a kosár megtekintésekor tudja érvényesíteni az oldal alján (www.4camping.hu/kosar). A gomb megnyomása után az összeg azonnal levonásra kerül.

Hogyan juthatok akciós kuponhoz?

Az akciós kuponokat emailben küldjük ki.  
Az éppen aktuális akciós kuponokról az Extra kedvezmények oldalon tájékozódhat.

Használhatok egyszerre több kupont is?

Sajnos nem. Minden rendelésnél csak egy kupon használható fel.

Nem működik a kuponom. Mit tegyek?

Ellenőrizze, hogy biztosan jól írta-e be a kupont, illetve, hogy nem járt-e le. Ha minden rendben van és továbbra sem működik a kupon, kérjük írjon nekünk az rendelesek@4camping.hu email címre.

Kaptam 1408 Ft kedvezményt és rögtön el is tűnt, mit tegyek?

Iratkozzon fel a hírlevelünkre, amennyiben új felhasználó, automatikusan kap emailben egy 1400 Ft-os akciós kupont. A kupont csak 14 000 Ft feletti rendelés esetén tudja érvényesíteni. 

Mikor kapom meg az akciós kuponom?

A megadott email címre a kupon automatikusan kiküldésre kerül. 5 percen belül meg kell, hogy érkezzen. Amennyiben nem látja az emailt, keressen rá a kéretlen üzenetek között.

Feliratkoztam a hírlevélre, de nem kaptam akciós kupont az első vásárlásnál. Mit tegyek?

Lehet, hogy véletlenül téves címet adott meg. Próbáljon újra feliratkozni a hírlevelünkre itt. Ezt az akciós kupont csak az új felhasználóink kapják meg, akik még nem vásároltak nálunk.