Átkattintok a kategóriákra Átkattintok a kosárra Átkattintok a navigációra

💣 BLACK FRIDAY -30% és -60% az outdoor felszerelésekre Megnézem

A Mountain Equipment hálózsákok története és fejlődése

A Mountain Equipment brit márka több, mint 55 éve foglalkozik expedíciós ruházat és hálózsákok fejlesztésével. A Mountain Equipment 1962-ben dobta piacra az első toll hálózsákot, és egyben ők gyártottak elsőként expedíciók és hegymászók igényeinek megfelelő hálózsákokat és ruhákat. Sok világtörténelembe bevonuló hegycsúcs megmászását pont a Mountain Eqiupment ruházatában és hálózsákjában hajtották végre. Az egyik legjelentősebb az Everest első oxigén nélküli megmászása Reinhold Messner és Peter Habeler által, amire 1978-ban került sor, valamint az Anapurna déli oldalának első megmászása 1970-ben, illetve az Everest DK-i oldalának első megmászása 1975-ben, vagy az alpesi stílusú Broad Peak megmászása 1983-ban, az első támaszték nélküli átkelés az Antarktiszon 1993-ban, a Changabang északi oldalának első megmászása 1997-ben, a Chang Himal északi oldalának első megmászása 2009-ben, az "Arctic Monkeys" nagy falú átmászás 2010-ben a Baffin-szigeteken, Hámor Péter 2013-as lhotsei feljutása és még számtalan más expedíció.  Az összes angol 8000 méteres emelkedőt, több mint 175 expedíciót az Everestre és a földgömb mindkét sarkára mind-mind a Mountain Equipment felszerelésével hajtották végre.

A funkcionalitás a legigényesebb hegyi körülmények között, a tartósság, a minőség, a letisztult dizájn, a laboratóriumi tesztelésen alapuló fejlesztés, valamint a hegymászók és túrázók, illetve expedíciók visszajelzései, amelyekre termékeinket szánták, olyan értékek, amelyeket a Mountain Equipment több mint 55 éve tisztel. A Mountain Equipment mindenekelőtt a termékek tervezésére és a legmegfelelőbb anyagok használatára helyezi a hangsúlyt, amelyek megvédik a felhasználókat a nehéz hegyi körülmények között. Ezért, pl.a kapucni formája, a zsebek elhelyezkedése, az ujjak kivágása, a kamrák formája és paraméterei, a legjobb paraméterekkel és tartóssággal rendelkező anyagok felhasználása, mint a GORE-TEX Pro és az Active, a WINDSTOPER Soft Shell , POLARTEC Neoshell, POLARTEC Power Shield Pro, Schoeler, DRILITE, libatoll 850+ , Primaloft One, Helium 30 és 50, EXOLITE, YKK Aquaguard és sok más olyan anyag és technológia, mind a Mountain Equipment termékek tervézésének alapjául szolgálnak.

Története során a Mountain Equipment márka számos olyan technológiát, dizájnt és anyagot fejlesztett ki, amelyeket ma más gyártók is használnak. A vásárlók szükségszerűen megkövetelik ezeket a termékek kiválasztásakor. Ezért választják a Mountain Equipment termékeit a professzionális sportolók, hegyi szolgáltatók, hegyi vezetők, oktatók és más professzionális vagy igényes felhasználók által választott cégek akik a lehető legmagasabb funkcionalitást, tartósságot és kis súlyt igénylik a nehéz hegyi körülmények között. A Mountain Equipment termékek sikeres fejlesztését a kezdetektől támogatták hegymászók, sarkkutatók és utazók, akik tudásukat a legigényesebb, extrém körülmények közötti emelkedőkről hozták a fejlesztésbe.

A Mountain Equipment erőssége a mai napig a legjobb hegymászók és felfedezők együttműködése és tanácsai. A hálózsákok fejlesztése a valós környezetben való használat során szerzett tapasztalatok, valamint a laboratóriumi kutatások és tesztelések kombinációja. A Leedsi Egyetem Anyagtartóssági és Ruházati Kutatási Osztálya, amely több mint 30 éve partnere termékeink fejlesztésében és tervezésében, valamint számos PhD kutatási dolgozatban való együttműködés olyan tudást hozott, amelyet a mai napig számos gyártó alkalmaz az egyes hálózsák kollekciókban, amelyeket bemutatunk Önnek.

A Hanwag márka története

A márkákról

A kis németországi műhelyből világmárkává nőtte ki magát. A Hanwag századik születésnapját ünnepli. Olvasson az eddigi történetükről, valamint a cég további terveiről.

E9 - mászóktól mászóknak

A márkákról

Ez az első olyan márka, amely a mászóknak készít divatos cikkeket. Az 1998-ban a korábbi boulder világbajnok, Mauro Calibani által alapított márka extravagáns és egyedi designt használ, amelyet Mauro kreatív energiája inspirált. Az öltözködést a művészi kifejezés eszközeként használta. Az otthona közelében található homokkő sziklákon való mászás inspirálta leginkább a munkáját. 

Az E9 nagyban befolyásolta a hegymászó divatot, és számos más hegymászó ruházat gyártó számára is inspirációul szolgált. Mauro és az E9 márka fő gondolatai a kreativitás, a szabadság és a bátorság. Emellett a márka nagy hangsúlyt fektet az ökológiára, így minden termék 100%-ban Olaszországban készül, minimális környezetszennyezéssel.

Outwell Select Collection sátor kollekció

A márkákról

Az Outwell Select Collection sátorkollekció a 2021-es évre a modellek és méretek széles választékát kínálja. Ez a családisátor kollekció ötvözi az innovatív dizájnt, a tágas teret és a könnyű hozzáférést. A gyűjtemény összesen 8 sátrat tartalmaz, amelyek közül valóban mindenki választhat.