A Hanwag márka története
A márkákról
A kis németországi műhelyből világmárkává nőtte ki magát. A Hanwag századik születésnapját ünnepli. Olvasson az eddigi történetükről, valamint a cég további terveiről.
A Bluesign egy nemzetközileg elismert fenntarthatósági szabvány, amelyet a svájci Bluesign Technologies csoport fejlesztett ki, amely - saját szavaival élve - "a gyártási folyamat során követi a textíliák útját, és segít a gyártási folyamat minden szakaszának javításában egészen a késztermékig". Céljuk, hogy a fogyasztók számára a legmagasabb szintű termékbiztonságot garantálják. A Bluesign egy vegyipari és textilipari szakértőkből álló csapat, akik a gyárak szigorú ellenőrzését és tanúsítványait felügyelik.
A Bluesign a textilgyártási láncban a káros anyagok használatának megszüntetésén dolgozik. Céljuk, hogy segítsék és úgy változtassák a gyártási folyamatokat, hogy csökkentsék a textiliparnak a fogyasztók egészségére és a környezetre gyakorolt hatását. Ezért a teljes termelési láncot auditálják.
A Bluesign® PRODUCT címkét csak olyan márkák használhatják, amelyek elkötelezték magukat a bluesign® SYSTEM szellemisége mellett. Ennek célja a fenntartható termékösszetétel biztosítása, amely legalább 90%-ban bluesign® APPROVED textíliákból és 30%-ban bluesign® APPROVED kiegészítőkből áll. A cél tehát a 100%-os BLUESIGN-összetevők elérése.
Az ilyen tanúsítvánnyal rendelkező termékek megtekintéséhez kattintson IDE.
Forrás: bluesign.com
A márkákról
A kis németországi műhelyből világmárkává nőtte ki magát. A Hanwag századik születésnapját ünnepli. Olvasson az eddigi történetükről, valamint a cég további terveiről.
A márkákról
Ez az első olyan márka, amely a mászóknak készít divatos cikkeket. Az 1998-ban a korábbi boulder világbajnok, Mauro Calibani által alapított márka extravagáns és egyedi designt használ, amelyet Mauro kreatív energiája inspirált. Az öltözködést a művészi kifejezés eszközeként használta. Az otthona közelében található homokkő sziklákon való mászás inspirálta leginkább a munkáját.
Az E9 nagyban befolyásolta a hegymászó divatot, és számos más hegymászó ruházat gyártó számára is inspirációul szolgált. Mauro és az E9 márka fő gondolatai a kreativitás, a szabadság és a bátorság. Emellett a márka nagy hangsúlyt fektet az ökológiára, így minden termék 100%-ban Olaszországban készül, minimális környezetszennyezéssel.
A márkákról
Az Outwell Select Collection sátorkollekció a 2021-es évre a modellek és méretek széles választékát kínálja. Ez a családisátor kollekció ötvözi az innovatív dizájnt, a tágas teret és a könnyű hozzáférést. A gyűjtemény összesen 8 sátrat tartalmaz, amelyek közül valóban mindenki választhat.