Napjainkban, a megszokott kötelezettségek közepette gyakran elhanyagoljuk a természet közelségének fontosságát. A lengyel Viking márka azért jött létre, hogy visszahozza a természetet az emberekhez, és egyensúlyt teremtsen a természet és a civilizáció között. A Viking célja, hogy minden olyan körülmények között kényelmet biztosítson, amelyek a mindennapi felfedezés során előfordulhatnak. Ez lehetővé teszi, hogy arra összpontosítson, ami a legfontosabb: élvezni a természet szeretetét. Az ilyen pillanatok óriási adag energiát, belső békét és a modern világ jobb megértését biztosítják.
Tekintettel arra, hogy a környezetvédelem továbbra is kulcsfontosságú szempont a jövőbeli fejlesztések során, a VIKING határozottan támogatja ezt a tendenciát, és mindent megtesz annak érdekében, hogy a termékek környezetbarátok legyenek, miközben összhangban vannak a márka értékeivel: kényelem, funkcionalitás, technológia, és mindez azért, hogy az emberek több mindent fedezhessenek fel.
Kényelem - a termékek tervezésekor a vállalat ügyel arra, hogy azok a lehető legkényelmesebb használatot biztosítsák, különböző körülmények között vannak tesztelve, és igyekszenek a lehető legtöbbet javítani rajtuk, hogy a felhasználó a további felfedezésre összpontosíthasson.
Funkcionalitás - a termék különféle körülmények között, többféle környezetben és különböző felhasználók által - életkortól vagy érettségtől függetlenül - történő használatának képessége, hogy minél több lehetőség álljon rendelkezésükre.
Technológia - a márka fennállásának kezdete óta meghatározó tényező, és közvetlenül kapcsolódik az előző két értékhez. Annak érdekében, hogy a felhasználó számára kényelmet és funkcionalitást biztosítsanak, mindig a legjobb és legmodernebb technológiát keresik, amely felhasználható, felismerve a megfelelő anyagok használatának vagy a megfelelő szabásvonalának a fontosságát. Az iparág legjobb beszállítóival dolgozik együtt, és saját technológiáinak a környezetre gyakorolt hatását figyelembe véve fejleszti.