Kedvezményes lavinakereső Pieps PRO BT, Probe Alu 260 SPORT lavinaszonda PIEPS és Pieps C 660 teleszkópos lapát.
Termékleírás
Az 1972 óta biztonsági lavinaberendezéssel foglalkozó Pieps GmbH cég Stájerország déli részén (Ausztria) található. A legmodernebb technológiákkal rendelkeznek és leginkább innovatív megoldásaikról ismertek. Minden termék megfelel, sőt mi több, gyakran meg is haladja a szabványok követelményeit, ezért ideális segítő a felelős síelők, hegymászók és hegyi túrázók számára.
A Pieps Set Pro BT lavina szett biztonságot jelent ejtőernyős ugrások és túrázás során lavinás terepen. A német márka szilárd felépítéséről, funkcionalitásáról és egyszerű használatáról ismert, függetlenül a körülményektől megbízhatóan működik. Az alpesi expedíciók minden kedvelője tudja, hogy a lavina ABC készlet elengedhetetlen része a felkészülésnek. A Pieps Set Pro BT egy detektorból, egy szondából és egy lapátból áll. Ez lehetővé teszi a gyors beavatkozást lavina esetén.
A Pieps Set Pro BT lavina szett a következő összetevőkből áll:
Pieps PRO BT detektor
Pieps C660 lapát
Pieps Probe Alu 260 Sport
Pieps Pro BT detektor:
a körkörös jeltartomány a jelfogás sebességét és stabilitását jelenti
kiváló jelfeldolgozás zord környezetben
rezgés funkció az első jel érzékelésének jelzésére
Bluetooth kompatibilis eszközkezelés a Pieps alkalmazáson keresztül
Pieps alkalmazás az eszközök frissítéséhez, diagnosztizálásához és regisztrálásához, valamint a beállítások módosításához
a Pieps alkalmazás kompatibilis az iOS és az Android rendszerekkel
Pieps App alkalmazás a jelölési tartomány megváltoztatásához 5 méterről 20 méterre vagy a maximális hatótávolságra
integrált dőlésmérő a lejtő ellenőrzéséhez síbot és érzékelő segítségével
két scannelési mód
analóg üzemmód, amely speciális keresési stratégiákhoz vagy demonstrációs célokra használható
TX600 mód, amely lehetővé teszi a Pieps TX600 érzékelését, amely egy 456 kHz-en működő miniatűr kutya adó vagy eszköz
nagyméretű kijelző, amely minden fényviszonyok között megfelelően olvasható
hatékony Mark rendszer - pontos jelfeldolgozás a készülék teljesítményének csökkentése nélkül
automatikus antennaváltás funkció, amely automatikusan átkapcsolja az érzékelőt egy másik antennára, ha zavarás éri azt
interferenciavédelem a Pieps jelellenőrzéshez - csak az ellenőrzött 457 kHz-es jel jelenik meg a kijelzőn
automatikus keresés-továbbítás funkció, amely lehetővé teszi, hogy az érzékelő egy bizonyos ideig tartó üresjárati állapot után automatikusan átkapcsoljon keresési üzemmódból adás üzemmódba
iProbe támogatás - az érzékelő automatikus deaktiválása, ha a felhasználó a Pieps iProbe elektronikus szondát használja
csoportos teszt elvégzésének képessége minden egyes hegyi kirándulás előtt
csoportos teszt üzemmód
Pieps Pro BT hordozórendszer a detektor rögzítésére
magas hordozási kényelem az alacsony tömegnek köszönhetően
neoprén bevonat puha vállpánttal
gyorskioldó rendszer a készülék gyors eléréséhez
3 db AAA elemről működik
lítium elemek használatával az üzemidő 600 óra
ható távolság 60 m
-20 °C - +45 °C üzemeltetési hőmérséklet
csúszka a jel véletlen kikapcsolásának megakadályozására
súly 230 g
Pieps C660 lapát:
magasfokú ergonomikus kezelés
C alakú fogantyú
Rip Stop bevonat tökéletes tapadást biztosít
éles élek
reteszelési rendszer
teleszkópos nyél megakadályozza az ásás közbeni elhajlást
formázott
lábtartó csúszásgátló bevonattal
beépített kapa funkció
a szánkó építésének lehetősége
gyors összeszerelési rendszer
méretek: 28,5 x 21,5 x 6 cm
teljes hossza 88 cm
Pieps Alu 260 Sport lavina szonda:
Speed-Cone rendszer a szegmensek gyors rögzítéséhez
retesz a modell reteszeléséhez
rögzítés rögzítő csat segítségével
a szonda gyors és egyszerű rögzítése
centiméteres skála
a szonda összehajtva kis helyet foglal el
a szonda hosszának azonosítója - különböző fogantyúszínek
kötél a nagyobb stabilitás és a könnyű feszítés érdekében
Amikor a lábujjaink teljesen átfagytak, mindig nagy fejtörést okoz, hogy hogyan tudnánk kellően felmelegíteni őket. Az alpesi turizmus ismerői minden bizonnyal tudják, hogy néz ki ha ujjaink fagyási sérülést szenvednek és nem foglalkozunk vele kellően (röviden: kék, aztán fekete, aztán volt-nincs).