ForCamping s.r.o.

Felhasználói szekció

Bejelentkezés

Kosár

A kosara üres

Hydro Flask Standard Flex Straw Cap 21 OZ

Termosz

Súly:
320 g
Edény űrtartalma:
621 ml
Válassza ki a termék típusát

Elérhetőség

Raktáron
Mikor kapom meg a terméket?

Eredeti ár

18 894 Ft
A kedvezmény a bevezetése előtti 30 nap legalacsonyabb árából lett számolva

18 300 Ft

A kedvezménykód megszerzéséhez elegendő regisztrálni. 16 470 Ft a 4camping eXtra tagoknak Kód kérése
  • Már holnap Önnél lehet A raktáron lévő termékeket azonnal feladjuk
  • Próbálja ki az üzletben Rendeljen több változatot az üzletbe, és próbálja fel!
  • Ország boltja - I. helyezet Vásárlóink majd 99%-a ajánl minket

Fényképek

Fényképek

Termékleírás

A tartós, univerzális 621 ml-es Hydro Flask Straw Cap 21 OZ termosz TempShield™ kétrétegű vákuumszigeteléssel rendelkezik. Ennek köszönhetően a hideg italok 24 órán át, meleg italok pedig 12 órán át megőrzik a hőmérsékletüket. Ráadásul a TempShield™ szigetelés eliminálja a kondenzációt.

A Pro-Grade rozsdamentes acél nincs hatással az italok ízére, és rendkívül tartós. A palack tökéletes méretekkel rendelkezik, ezért könnyen magával viheti kerékpározásra, edzőterembe és kirándulásra is. A palack porfestett és lakkozott felülete könnyen kézben tartható, és extra tartós. A különböző színváltozatok tökéletesen kiegészítik öltözékét.

A Hydro Flask termosz fő előnyei:

  • kétrétegű vákuum szigetelés
  • rozsdamentes acél 18/8 Pro-Grade
  • tartós porfesték
  • közepes méret - 621 ml
  • BPA és ftalát mentes
Paraméterek
Márka
Hydro Flask
Termékcsalád
Standard Mouth
Súly
320 g
Méretek
23,9 x 7,3 cm
Edény űrtartalma
621 ml
Anyag
Rozsdamentes acél
Szín
fehér / fekete / mattkhaki / kék/fekete / rózsaszín/szürke / szürke / sötétkék / zöld/szürke
Tanúsítványok

Hogy mit jelentenek az egyes tanúsítványok, arról ITT olvashat.

BPA-free
Gyártó színmegnevezése
AGAVE / birch / Black / botanical / indigo / reef / surf / White
Garancia
24 hónap
Termékkód
EAN kódszám
A gyártóról

A Hydro Flask székhelye Bend, Oregon (USA nyugati része), ahol a 2009-ben alakult cég az első teljesen szigetelt kulacsot megalkotta. 2011-re már 1 millió darabot értékesítettek. Aztán a sörpiac felé fordultak és elkészítették az első szigetelt sörös kancsót (ún. growler-t). És azóta nem álltak meg.

Most több mint 100 terméket kínálnak négy kategóriában: hidratáló, kávé, sör és étel.

További információ a gyártóról

További alternatívák